Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Renčová, Michaela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části bakalářské práce jsou definovány důležité pojmy vztahující se ke značce a k brandingu. Dále jsou popsány jednotlivé kroky strategického řízení značky a nástroje, které slouží k vyhodnocování pozice značky na trhu. Mezi tyto nástroje patří i brand audit. Druhá část bakalářské práce se věnuje konkrétnímu příkladu brand auditu značky Alpine Pro. Nejprve je popsána historie značky a její cílová skupina. Dále jsou analyzována čtyři P a prvky značky Alpine Pro. Česká značka Alpine Pro patří v kategorii outdoorového oblečení mezi výrazné značky na českém trhu, a to zejména díky spolupráci s Českým olympijským výborem. V další části bakalářské práce je pomocí Porterovy analýzy popsána situace na českém trhu outdoorového oblečení. Součástí praktické části bakalářské práce je vlastní výzkumné šetření, jehož výsledky slouží jako podklad k vytvoření pyramidy znalosti značky a brand resonance modelu značky Alpine Pro. Na závěr jsou navrhnuta strategická a taktická doporučení pro zlepšení pozice značky Alpine Pro na českém trhu.
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Renčová, Michaela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části bakalářské práce jsou definovány důležité pojmy vztahující se ke značce a k brandingu. Dále jsou popsány jednotlivé kroky strategického řízení značky a nástroje, které slouží k vyhodnocování pozice značky na trhu. Mezi tyto nástroje patří i brand audit. Druhá část bakalářské práce se věnuje konkrétnímu příkladu brand auditu značky Alpine Pro. Nejprve je popsána historie značky, cílová skupina značky a situace na českém trhu outdoorového oblečení. Dále jsou analyzována čtyři P a prvky značky Alpine Pro. Česká značka Alpine Pro patří v kategorii outdoorového oblečení mezi výrazné značky na českém trhu, a to zejména díky spolupráci s Českým olympijským výborem. Cílem praktické části bakalářské práce je vyhodnotit současnou pozici značky Alpine Pro na českém trhu. Součástí praktické části bakalářské práce je vlastní výzkumné šetření, jehož výsledky slouží jako podklad k vytvoření brand resonance modelu značky Alpine Pro. Na závěr jsou navrhnuta strategická a taktická doporučení pro zlepšení pozice značky Alpine Pro na českém trhu.
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Hovorková, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na franchising a jeho využití v praxi. Teoretická část popisuje základní principy franchisingu, výhody a nevýhody a franchisingovou smlouvu. Značný důraz je kladen na vývoj i současný stav franchisingového typu podnikání v České republice. V praktické části popíši a zhodnotím uplatnění franchisingu ve společnosti Alpine Pro. Ukáži, že i ryze český franchisingový koncept se dokáže prosadit mezi silnou konkurencí nadnárodních společností, a to nejen v České republice. Cílem bude jednak zhodnocení vztahu franchisora a franchisantů, který budu posuzovat na základě vlastního dotazníkového šetření, a jednak návrh konkrétních opatření, jež by měla přispět ke zlepšení marketingových aktivit společnosti Alpine Pro, zdokonalení franchisingového systému a dalšímu úspěšnému vývoji firmy v rámci České republiky i na zahraničních trzích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.